Przejdź do treści

📈 W jaki sposób zbierać dane w dziale HR, aby robić to dobrze…?📈

Dane w dziale HR są właściwie wszędzie… zbieramy je na każdym kroku. Są to dane o wynagrodzeniach pracowników, podwyżkach, wyniki badania satysfakcji, wyniki diagnozy kompetencji, wyniki testów psychologicznych, dane na temat zaangażowania pracowników… itd.

Wydawać się może, że zbieranie tych wszystkich informacji jest bardzo proste i że każdy pracownik HRu, czy jest to specjalista HR, HR Business Partner czy Manager HR, powinien sobie z tym świetnie poradzić.

Jednak temat wcale nie jest tak prosty i trywialny. Szczególnie kiedy sami zbieramy dane, czy to poprzez ankiety, kwestionariusze czy inne metody i procesy, takie jak AC/DC (assessment centre / development centre) czy ocena kompetencji. W tym filmie skupię się na tym w jaki sposób poradzić sobie z najczęstszym błędem jaki popełniamy w HR na etapie zbierania danych. Jego uniknięcie jest bardzo proste i całkowicie darmowe, jednak wymaga od nas wiedzy na temat tak zwanych poziomów zbierania danych. I o tym będzie właśnie dzisiejszy odcinek.

Zapraszam 🙂

00:00 – Wprowadzenie do odcinka

00:39 – O podstawowym błędzie związanym ze zbieraniem danych, czyli o tym skąd wziął się pomysł na ten odcinek

02:21 – Poziomy zbierania danych w HR – poziom 1

03:53 – Poziomy zbierania danych w HR – poziom 2

06:17 – Poziomy zbierania danych w HR – poziom 3

08:14 – Poziomy zbierania danych w HR – poziom 4

09:58 – Jak zbierać dane w HR? Jak robić to prawidłowo?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *